godmorgon...!

klockan är nu åtta, och jag är vaken! :o
nerå... men ska snart till skolan typ i tio min, sen så är vi lediga hela dagen! ':d
Idag så har jag lovat mamma att städa mitt rum, så de måste jag väl göra...
Jaa förresten, idag fyller mamma år. GRATTIS!<3
men ska ändå försöka ta mej iväg hem till elin klockan fem, och ha ¨knytis¨;D
Om ni inte vet  va de är, som inte jag visste IGÅR! haha.
Men va ska iallafall typ basta och kanske kolla på film, så själva ¨knytis¨är att jag kanske tex tar med en chips påse och melon och matilda tar med typ dricka och ostkrokar xP
Ska bli riktisgt skojj! hoppas bara att jag kan vara med. :)

Men niiiii fööresten, komentera och tyck till vad ni vill att jag ska lägga ut för nått. Te.x om ni vill att jag ska lägga ut fler bilder eller att jag ska blogga om nått annat eller om ni helt enkelt vill veta nått mer om mej!

Puss och ha de göött!! <3

//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0