hej.. host, host!

Jag är nämlgen förskyld!!
Kämpade mej igenom den inte så långa dagen i skolan med hals ont och snoret rinnande..
Men de som va bra va att vi hade sovmorgon till tjugo i tio och slutade typ halv två, jaa en timme tidigare alltså:D
Sen dess har jag kollat på tv druckit te... BLÄ! och proppat i mej halstabletter:P
snart ska pappa och jag åka till valbo, och typ kolla lite, jag ska i allafall köpa en typ jätte snygg mapp XD
Hoppas förkylningen blir bättre imon, så skolan inte blir så jobbig.. fast de blir den endå vi har fysik och matte med A.P!

NU ska jag dra och fixa naglarna, vet att jag gjorde de igår, men jag vill hellre ha svart nagelmanikyr:P
kanske lägger ut en bild på mina naglar sen :D

Joo förresten,, ska börja gymma.. eller hur matte?! ;D
 pUss på err<!!!

))F

Kommentarer
Postat av: Al

vart ska du gymma då? :)

2010-08-25 @ 11:54:09
Postat av: friida

Vid de där gymmet mellan 'Klaras' och 'hemma kväll'! :D

2010-08-25 @ 11:59:44
URL: http://fridathelejonkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0