,.

heej! BLoggandet har fortsatt att vart dåligt men men...
Igår va jag iallafall med ElinL va på bandy och gjorde lite annat kul sen sov jag kvar där... vi skulle lana men ingen orkade ta upp datorerna så de fick bli att sova vid 2 ist. ;)
Idag har jag vart med elin,, vi typ skulle gå till badhuset(1000 mil) så kom vi fram och orkade inte så då va de bara att gå hem men vi tog en liten fika och gjorde annat skojj! :D
Sofiia va över en stund också gjorde inget spec men de är alltid lika kul att träffa den lilla bruttan iallafall ;)
Nu ska jag nog lägga mej i sängen och läsa min nya KP och messa lite., men den ska jag inte prenumera på nå mer utan de blir en premination på digitalfoto ist.. Trevligt trevligt! :)
blir nog dåligt bloggande imon med.. ska nämligen ut i backarna imon och åka slalom, så de är bäst ni passar er! haha neeråå!
Bjuder på en trevlig julbild :P
 *host* trevlig?

Puss //F


Kommentarer
Postat av: matilda rosqviist

har frågestund i bloggen, fråga vad du vill och jag svarar på allt! kram :)

2010-12-28 @ 16:45:39
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; ska nog ner på stan en stund, dudå? :)

2010-12-28 @ 21:11:50
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0