hejj på er!

Nu va de riktigt länge sen jag skrev eller hur?
Men så här va de.... igår va jag i valbo, och efter kunde jag väl ha skrivit lixom, men jag hade så extremt ont i huvudet så aa du!
Och idag har de vart fotbolls cup. Vill inte ens tala om de , om jag säger så här, hmm.... de gick PISS!
Men nu glömmer vi de och kommer till de roliga. Har precis kommit ut ur duchen nu sitter jag och äter en macka för jag var såå hungri.
Men klockan sju ska jag ut och äta med fotbollslaget på napolion :D
Ska knäppa bilder på de jag har köpt sen men nu hinner jag inte för nu ska jag göra mej iårding..

Puss //F

Kommentarer
Postat av: emily

SV: Lugnt!:) inte mkt faktiskt varit på bilrally :)

2010-10-02 @ 18:55:55
URL: http://smiiily.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur har din dag varit?

2010-10-02 @ 22:34:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0