Idaaaaaaag!

Heeej alla läsare :)
Tänkte lägga upp ett litet inlägg innan jag drar till skolan.
Idag har vi sovmorgon till halv tio typ, klockan är snart halv nio och jag är klar... jag kunde sovit nu.. -.-'
Aa men ida iallafall så ska jag gå till halv fyra, och klockan fyra ska jag va hos frissan !!!
Så ska jag hämta ut pengar och sånt före... hur ska jag hinna de?!? :o (men jag klarar allt så) ;)
Kan lägga upp en bild på hur de vart sen.. för er som inte vet så ska jag färga håret idaa :D

Men nu ska jag sluta skriva hehe...

Puss på er ! //f

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv. skönt att höra :) allt är bra här med!

hoppas du får en bra dag (:

2010-09-22 @ 09:19:41
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0