Måndag. 08:33....... Skola!

Heej alliesammans ! :D
Tänkte lägga ut ett litet snabbt inlägg innan jag drar till skolan... suck!
Vi börjar typ om en timme men jag klev upp ganska tidigt xD
Inget spec i skolan idag förutom prov i SO, önska mej lycka till! ;)
SLutar halv tre, sen ska jag på K U, ni kanske inte vet va de är men de står typ för: kyrkans unga... man får göra massa saker, ida ska vi hyra film och sånt och förra gången var vi på bio :D
Idaa ska jag försöka hinna med frågestunden.. så va beredd !

Meen ni får haadee braa. (Y)
Puss<3 //F

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad händer idag? Kram

2010-09-20 @ 10:13:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0