Sleeepyy!

Tjoo! (gäsp!)

tänkte blogga lite nu. de va ju ett tag sen men jaa, sånt händer(jämt)xd
Idag så va de iallafall skola, jag  va aas trött hela daan, asså jag höll på somna på en lektion. Jag hade verkligen inte lust att dra till skolan imorse. Men jag klarade av de! (Y)
Skulle vart med elinV efter skolan, men jag va så *** trött så jag orka inte ! :S
men istället så typ Sov jag! och va med lilo och aa, de har inte hänt så mkt men, jag och Lisa gjorde tacos. MUMS! :D

Nu kollar jag igenom matten lite, har prov på typ torsda så vill va lite X-tra säker ;-)
Joo! apropå prov. Vi hade ju fysik proc som jag säkert sagt, de va typ om planeter och sånt skit.
Jag fick 1 poäng ifrän MVG! :D (Y)(Y)  (STOLT)

Ja men nu få ni ta och komentera lite.. så ska väl jag sova.. ¨nerå men inte lång ifrån iallafall. klockan är bara åtta en så håller mej vaken nån timme till sen så xD


Puss på er!! <3 //F

Kommentarer
Postat av: alltidteresia

hej på dig :D

2010-09-17 @ 21:52:18
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: friiida

hejj på dej duu! :D

2010-09-17 @ 22:14:05
URL: http://fridathejonkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0