SRY!!

Hej allihopaa! <3
Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har bloggat på mer än en vecka! ;o
Men nu vet jag inte riktigt vart jag ska börjja.
Joo förresten förra söndagen så hade vi match mot saik, vi vann ! :D
sen har de inte hänt så mkt spec.. men igår så va jag och mamma i kupolen.
Jag köpte: en skinn jacka(svart) ett par reebook skor. (svarta) en typ tunika(jätte mysig) , en jätte murrig skal(rosa) ett nagelack(rosa, typ som spricker) och lite mer men. aa :D  Tack mamma!!
Ida så hade vi match mot valbo, vi förlora med 3-1 men vi va SKIIIT bra :)
Jag och mamma har precis gjort blåbärs plättar, asså dom vart sjuuuukt äckliga. men astrid tyckte om dom.. ett + (hunden)
Men nu ska jag gå ut och gå med na lite..

Harre braa. Puzz<3

//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0