Godmorgon på er !!

Nu va de länge sen jag uppdaterade eller hur!?
Har faktiskr haft fullt upp den här veckan.. kan jag lova.
Men medans jag inte har skrivit så har jag vart med massa kompisar och fotat höst bilder... väldigt mysigt! :D

ni kan faktiskt få några bilder som jag har laddat in i datan (:
Idag är de fredag.. och de betyder? HELG! :D
Och Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, vi får se vad dagen har att erbjuda  ;)
Men nu ska ja h nog ta och åka till skolan.. men de tråkiga med fredagar är att vi har idrott, vi ska spela rugby ;o

Men nu ska jag bara lägga in en bild om de inte dröjer allt förlänge... puss // FÄr dom tillräckligt höstiga och fiina? :)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! :) Vad har du gjort idag då? :) Kram

2010-10-08 @ 10:47:58
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Lina

Härliga bilder!



Har frågestund på min blogg nu och skulle verkligen uppskatta om du ville ställa någon fråga! :)

2010-10-08 @ 11:34:35
URL: http://linasvarld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0