Godmorgoon.

Klockan är nu 08:05, och jag sitter vid datan och bloggar..
Idag så ska jag på fest, den börjar halv ett. Eftersom att vi ska till Alborgen, :D
Sen så jag ska hinna ducha välja kläder och gö mej iårdning.... men jag tror inte de är nåh bråttom en, eller vad tror ni? ;)
Tänkte ta med kameran och knäppa lite kort, men eftersom att vi ska typ springa runt och allt hela tin så kanske de inte är någon id'e så ni får nöja er med min ¨berättelse¨ :P
Och imon ska vi spela årets sista match! Mot Sätra, dom är jätte bra men, vi har alla chanser i världen..!

Nu ska jag leka lite med photoshop.. ni får ha de braa alla läsare!!:)


Puuuss!<3 // F

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja, det var ju rätt så underbart där borta!

Tack för komplimangen! :)

2010-09-25 @ 10:12:57
URL: http://linasvarld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0