Hieee!

Tjioii!
Sitter framför datorn just nu..  Ska snart på fotbollsträning.
Slutade tre ida, efter de har jag städat mitt rumm, de behövdes! Och så har jag gjort läxorna.
Ehmm.. jaa, vad ska jag skriva............ Skolan; va väl så där, trött typ hela dan,, men kul att allla gillade mitt ¨nya¨ hår! ;)
Imon i skolan så ska vi på teater. på söderskolan.. de är typ nån kille som kommer från stockholm och ska spela alla rollerna----> den hette typ Aldrig mozart xD
 NU ska jag gå och byta om sen kommer väl elin och dom och hämtar mej, ser faktiskt fram emot träningen ikväll. Men är lite stressad, med alla läxor men jag överlever noog.

Puss och hejj alla snygggingar! ;)                      //F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0