suuck.. -.-

Heloooh allaihopa !:D
Har inte bloggat så mkt på sistone pga sena dagar mkt läxor och ¨aktiviterer¨
men nu ska jag skriva va som har hänt på sistone... lite iallafall xD
Idag så va de skola, slutade halv fyra, inte de roligaste men ajja...
Sen drog jag och elinL hem till mej och åt mellis och pluggade lite, har prov imon! Gaaaaah :S
sen vart de lite brådis, till dansen... de gick inte så bra för mej idag, så är lite irriterad på de. för när jag testar hemma så går de dubbelt så bra,,, hmmm...
Kom precis hem till en trevlig middag med mamma, som hade mysat till de lite. de vart kyckling och typ pasta, pch nån taii sås :D
vänstar på att mamma ska bli klar i duchen, sen ska vi käka lite efterrätt, och sen kanske jag ut och springer lite !
Men nu ska jag inte skriva mer. haha "! :)
 PUss på er! <3

//F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0