godmorgon!

Har ju varit väldigt dålig update de senaste dagarna så tänkte köra lite nu innan jag drar till skolan! :)
Jag har *** ont i huvudet.. jag ramla in i en stolpa med huvudet, de låter jätte klumpigt ( dock va de väldigt klumpigt! )   Så har jag ett fruktansvärt sug efter kakor, hehe! :D
Känner att den här dagen inte kommer bli den bästa menmen...
Joooo jag har fått mina macro ringaar nu, som vi beställde men jag har inte skivit det!
Men jag hör av mej efter skolan eller något, för nu måste jag göra mej iårdning!
 Min lilla sötnoows! <3

cioo  ;) // F

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: jtoack, det är fint :) själv?

2011-01-18 @ 11:56:13
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0