hej på er männskor!

De va längesedan jag uppdaterade men de senaste dagarna har de inte hänt specilt mkt.
Var i berget med matilda igår. Och idag åkte jag dirket hem till farmor och farfar som jag även mötte upp familjen så firade vi farfar.
Tror de blir att åka in till valbo imon och på söndag berget. :D
Nu har jag just fixat naglarna. Do yo wan't to see it?!


 
Ursäkta för urusla mobil-bilder! Men jag orkar inte ta upp kameran varje gång för att knäppa på detta men jag vet att de ser Göör ¨amatörigt¨ ut! haha ;)
SKa bättra mej. (Y)
Men detta inlägg var igentligen till för att.. berätta... att...! Jag tar en bloggpaus. Jag tänker såklart komma tillbaka på obestämd tid. Kanske till och med byter blogg och börjar på ny kula! ;)
SÅ nu vet ni att blondinen här har lite annat för sig. ;)

Men om jag byter blogg adress så skriver jag ju de förstås innan.

Hoppas ni har de kanon bra och TACK så hemst mkt till alla mina trogna läsare!! <3
 (kommer förmodligen komma tillbaka redan imon )   ;)

Puss//F

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ursäkta jättesent svar. Har haft fullt upp med plugg till en stor tenta. Men nu är det över och jag är tillbaka som vanligt med bloggen och alla kommentarer.

Hur mår du idag då?

2011-03-19 @ 18:07:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: elin v <3

fiint fast det har jag sagt men endå :P

2011-03-21 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0